Week 4 stage

14 juni 2018 - Tarsus, Turkije

De vierde week van mijn stage ging ik voor de tweede keer naar het logistieke gedeelte. Ik mocht bestellingen klaar gaan zetten maar, dit keer met een beetje verantwoordelijkheid. Mijn stagebegeleider gaf mij de lijst en wou dat ik het personeel ging aansturen. het was heel leuk om dat te doen en het verliep uiteindelijk foutloos. Ik heb de bestellingen gelukkig op tijd geladen. De bestellingen gingen naar verschillende supermarkten in steden van Turkije. Ik heb weer een cursus gehad en die ging over recyclen. Het is belangrijk voor een bedrijf dat het afval goed gesorteerd wordt door de medewerkers om klachten of eventuele boetes te voorkomen.

1. Annemieke:
    14 juni 2018
    Hoi Alihan, leuke dingen doe je! Een cursus krijg je ook mee, super zeg!
    Ga zo door!
  2. Annemieke:
    15 juni 2018
    Hoi Alihan!
    ik heb je net een mailtje gestuurd over een foto voor de World Horti Center website, ook aan de directie gericht, pak jij het verder op? Bedankt vast!
  3. Frans:
    15 juni 2018
    Hoi Alyhan, ik moet even opletten, want ik dacht dat ik een blog zat te lezen over Tenerif, maar daar ging het vorige mailtje over. Anyway, mijn opmerking bij je vorige week slaat dus wellicht nergens op, tenzij je ook dicht bij de kust zit!